1. Зміст, мета
і завдання педагогісної діяльності.
Педагогічна діяльність – це особливий вид соц діяльності,
направлений на передачу від старших поколінь молодим накопичених людством
культури і досвіду.
Ця діяльність може бути профес-на
(здійсн педагогами) та заг-пед. (батьками, орг-ми)
Ціль пед діял пов׳язана з
реал-цією цілі вих-ня і розглядається як гармонійна розвинена особистість. Ціль
пед діял – явище історичне, формується як відображення тенденції соц розв.
Реал-ція цілей пед діял пов׳яз з
виріш- ням таких завд-нь:
1.
Форм-ня вих середовища
2.
Орг-ція діял вих-нців
3.
Ств-ня вих колективу
4.
Розв індивід особистсті
Види П.Д.:
1.
Вих робота – ПД направлена на орг вих
середовища і управл різн видами діял вих-ців з метою вирішення завдань
для розв особистості.
2.
Вмкладання
3 компоненти ПД:
1. Конструктивний
- конструктивно-змістовний – відбір навч
матеріалу, планування і побудова дій.
- констр-матер. – проектув-ня
матер бази пед процессу
2. Організційн. – викладання
системн дій направл на включення учнів у різн види діялбн
3. Комунікативн. – напрвл на
виз-ння пед значущесті відносин пед-гога з вих-нцями
4. Дослідницький – вимаг наук
підходу дп пед явищ
Навч-ня і вих-ня завжди об׳єдн –
ся у єдиний навч-вих або пед-гічний процес.
Суб׳єктами і об׳єктами – пед-г і
учні.
Як суб׳єкт пед процесу, пед-г отримує
спец освіту і відповідальним за підготовку підрост поколінь.
Як об׳єкт пед процесу в результаті
безпер. Оствіти, спілкування з учнями пед-г потрапляє під вих вплив сам.
Учень як об׳єкт – є індив-ть яка
розв: змін-ся відповідно до пед цілей
Як суб׳єкт пед процесу учень –
розвиваюч особистість на ділена природними потребами яка прагне до задоволення
інтересів процесу. Між ними вни-ть такі зв׳язки:
Інформаційні- обмін інформацією
Орг діяльність- спільна діяльн
Комунікативні