Вторник, 21.01.2025, 14:22
Приветствую Вас Гость | RSS

Студенту

Поняття про дидактику. Фахові методики.

9. Поняття про дидактику. Фахові методики.
Дидактика (Д) -розділ П-ки, кий досліджує закономірності процессу навч-ня
Предмет Д – заг теорія навч усіх предметів
Основні категорії Д – навч, освіта, учіння. Принципи, ф-ми і методи . засоби навч-ня.
Методика і Д мають спільн об׳єкт наук дослідж. – процес навч-ня. Мет-ка виділ в цьому об׳єкті спец для навч-ня конкретного предмета.
Д досліджує закономірності навч-ня спільні для різн предметів.
Д співвіднос-ся з мет-кою як теорія з практикою
Проблеми суч Д:
1. Оптимізація навч-вих процесу в школах
2. Інтенсифікація навч-ня
3. Форм-ня пізн та творч діял-ті учнів
4. Вдосконалення форм і м-дів навч-ня
Термін Д введений Коменським у праці «Велика Д» . Він розробив зміст освіти, дидакт. Принципи, вперше обгрунтував класно – урочну форму навчання. Його дидактична концепція зводиться до таких осн положень:
1. джерелом пізнання – є зовн органи чуття
2. учні засво-ть знання не пасивно а аналізують,Обговорюють,повторюють
3. навч-ня повинно бути приємним
4. результат навч-ня – освідчена людина, яка вміє вик-ти здобуті знання
Дістерверг розглядав навч процес як такий що розв-є пізнав можливості учнів а завд-ня вчителя – спонукати учнів до пізнання
Ушинський – поділяв процес навчна 3 етапи:
1. Чуттєве сприйманя
2. розумове пізнання
3. ідейне пізнання – формування переконання світогляду.

А здесь можно весело отпраздновать день рождения ребёнка 9 лет.
Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Тексты с переводом [5]
Образование [11]
Учеба [11]
Новые технологии [1]
Досуг [0]
Разное [1]
Поиск
Календарь
«  Январь 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Друзья сайта
  • Перевод с английского
  • Статистика

    Онлайн всего: 20
    Гостей: 20
    Пользователей: 0
    Студентам

    Все права защищены ©.
    Использование материалов данного сайта разрешено
    только с активной ссылкой на //studentu.ucoz.ua!

    Copyright MyCorp © 2025