11. Поняття про закономірності та принципи начання. Характеристика принципів навчання.
Закономірності навчання - об׳єктивні стійкі істотні зв׳язки в навчальному процесі що зумовлюють його ефективність:
1. Об׳єктивні:
- виховний і розвиваючий характер навчання
- зумовл нач-ня сусп потребами
- ефект-ть на вч процесу залежить від його умов
- процес навч-ня залеж-ть від навч можливостей учнів . їх активності
- цілеспрямована взаємодія вчителя, учня і виучуваного об׳єкта
2. суб׳єктивні :
- поняття можуть бути засвоєні лише коли організовано пізн діяльність учнів щодо співвідношення понять
- міцнішому засвоєнню матеріалу сприяєсист.повторення
Принципи навчання – основніположення на які потрібно спиратись у процесі викладання . Вони є підгрунттям для форм-ня правил навчання – це окремі вимоги для викладання, в них розкрив-ся різні строни принципів ...... Коменський, Ушинський. Дістерверг:
1. Науковості – всі факти , знання , положення що вивч-ся повинні бути науково обгрунтовані
2. Сист-ті і послідовності – передбають сит-ть у роботі вчителя
3. Доступності – відповідність віковим особливостям учнів, дотримання правила від простого до складного
4. зв׳язок навч-я з життям – викор- ня життєвого досвіду, застосування знань на практиці
5. свідомості – роз׳яснення мети навч предмета, його значення
6. наочності – золоте правило Дидактики – все що тільки можна подавати для сприймання відчуттями. Наочність:
- натуральна (рослини, хім реч-ни)
- зображувальна
- схематична ( картки, схеми)
7. міцності засвоєння знань умінь і навичок – передбачає повторення навчал мат-лу, запам׳ятовування нового мат-лу. Постійне звернення до раніше засвоєних знань
8. індивідуальний підхід – дає змогу кожному оволодіти навч матеріалом, передбачає врахування рівня розум розв-ку
9. емоційності –передбачає жваве виклад-ня матер-лу , виеор-ння цікавих прикладів
Нужен фокусник на детский праздник ?-Он уже едет к вам
Закономірності навчання - об׳єктивні стійкі істотні зв׳язки в навчальному процесі що зумовлюють його ефективність:
1. Об׳єктивні:
- виховний і розвиваючий характер навчання
- зумовл нач-ня сусп потребами
- ефект-ть на вч процесу залежить від його умов
- процес навч-ня залеж-ть від навч можливостей учнів . їх активності
- цілеспрямована взаємодія вчителя, учня і виучуваного об׳єкта
2. суб׳єктивні :
- поняття можуть бути засвоєні лише коли організовано пізн діяльність учнів щодо співвідношення понять
- міцнішому засвоєнню матеріалу сприяєсист.повторення
Принципи навчання – основніположення на які потрібно спиратись у процесі викладання . Вони є підгрунттям для форм-ня правил навчання – це окремі вимоги для викладання, в них розкрив-ся різні строни принципів ...... Коменський, Ушинський. Дістерверг:
1. Науковості – всі факти , знання , положення що вивч-ся повинні бути науково обгрунтовані
2. Сист-ті і послідовності – передбають сит-ть у роботі вчителя
3. Доступності – відповідність віковим особливостям учнів, дотримання правила від простого до складного
4. зв׳язок навч-я з життям – викор- ня життєвого досвіду, застосування знань на практиці
5. свідомості – роз׳яснення мети навч предмета, його значення
6. наочності – золоте правило Дидактики – все що тільки можна подавати для сприймання відчуттями. Наочність:
- натуральна (рослини, хім реч-ни)
- зображувальна
- схематична ( картки, схеми)
7. міцності засвоєння знань умінь і навичок – передбачає повторення навчал мат-лу, запам׳ятовування нового мат-лу. Постійне звернення до раніше засвоєних знань
8. індивідуальний підхід – дає змогу кожному оволодіти навч матеріалом, передбачає врахування рівня розум розв-ку
9. емоційності –передбачає жваве виклад-ня матер-лу , виеор-ння цікавих прикладів