Воскресенье, 22.12.2024, 08:35
Приветствую Вас Гость | RSS

Студенту

Методи прийоми та засоби навчання. Класифікація методів навчання.

12. Методи прийоми та засоби навчання. Класифікація методів навчання. Практичні шляхи ефективного вибору методів та засобів навчання.

Метод навчання – це основний спосіб досягнення певної дидактичної мети, спосіб впорядков діялбності вчителів і учнів вирішення завдань освіти, виховання і розвитку у процесі навчання
Класифікація:
- Метод організації і здійснення навчальної діяльності учня
1. за джерелом передачі і сприйм-ня навч матер-лу :
1.1 словесні:
1.1.1. бесіда – вступна, повторююча, еврістична чи репродуктивна
1.1.2. розповідь – словесний монолог. Форма ознайомл-ня учня з матер- лом
1.1.3. поясн-ня – розкр-тя змісту осн понять, встан-ня причино-наслідкових зв׳язків
1.1.4. інструктаж
1.2. наочні:
1.2.1. ілюстрація - показ предметів і явищ у вигляді фото, картин (засоби є нерухомі)
1.2.2. демонстрація – наочний показ матер-лів хар-ся рухливістю. Відео
1.2.3. спостереження
2 . за логікою передачі і сприймання інформації
2.1. індуктивні – спочатку засвоюються часткові факти а потім робл-ся узаг-ня
2.2. дедуктивні - спочатку повід-ть заг полож-ня а потім виводять частковий випадок
3. за ступенем самостійності мисл-ня школярів у процесі навч-ня
3.1. репродуктивні – акт-не сприй-ня і запам׳ят-ня навч матер-лу
3.2. пробл-но-пошукові – передб-ть запам׳ят-ня навч мат-лу та акт-ть учнів у процесі навч
4. за ступенем керівн-ва навч роботою
4.1. під керівниц-м вчителя – роб-та в класі
4.2. самост-на роб-та – роб-та вдома
- М-ди стимул-ня і мотив-ції навч-пізн діял-ті
1. м-ди стимулюваня інтересу до навч-ня
- створ-ня сит-ції інт інтересу
- пізнав ігри
- навч-ні дискусії
2. м-ди стим-ня обов׳язку і відповід-ті
- роз׳язн-ня мети навч-ня предмета
- пред׳явл-ня вимог до вивч-ня предмету
- заох-ня і покаран-ня у навч-ні
- М-ди контролю
1. усний контроль – опитування
2. письмовий – диктанти. К.р., твори
3. машинний контроль – комп.
4. самоконтроль – усвідомлене регул-ня учне6м своєї діяльності з метою збагач-ня знань

Прийом навч-ня – складовий комп-т м-ду який спрямовує учнів на розв-ня часткових дидакт завдань.
Дидакт прийом вкл-є дію. Прийоми дії розв-ть конкрет завд-ня що ведуть до досягн-ня осн мети.
Засоби навч-ня – облад-ня що викор-ся у сист-мі пізн діял-ті :
1.слово вчителя
2. підручник
3. техн засоби
Вибір ме-дів і зас-бів навч-ня предб-є врахув-ня :
1. мети і завд-нь уроку
2. обсягу і скла-ті навч матер-лу
3. віку учнів
4. рівня їх підготовлен-ті
5. часу навч-ня
6. матер-но-тех бази
7. типу і стр-ри року
печать баннеров

Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Тексты с переводом [5]
Образование [11]
Учеба [11]
Новые технологии [1]
Досуг [0]
Разное [1]
Поиск
Календарь
«  Декабрь 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архив записей
Друзья сайта
  • Перевод с английского
  • Статистика

    Онлайн всего: 7
    Гостей: 7
    Пользователей: 0
    Студентам

    Все права защищены ©.
    Использование материалов данного сайта разрешено
    только с активной ссылкой на //studentu.ucoz.ua!

    Copyright MyCorp © 2024