Понедельник, 19.04.2021, 14:40
Приветствую Вас Гость | RSS

Студенту

Осн умови і фактрори управління процесом розвитку особистості

5. Осн умови і фактрори управління процесом розвитку особистості, становлення індивідуальності.
Поняття діяльн підходу до виховання
У наук вжитку побутують поняття – людина, особистість, індивідуальність. Між ними є суттєва відмінність:
Л – біологічна істота яка хар-ся фізіолг. Ознаками : пряма хода, розвинені перд кінцівки тощо. Л народж як індивід (один з), та форм-ся як особистіть у сит-мі сусп відноси
О – соц поняття, це Л яка поєднує в собі риси заг-но люд-кі та індивідуально не повторні, це соц індивід наділений роз задатками які розв-ся протягом життя. Кожна особистість своєрідна – індивідуальність – особистіть яка характир-ся унікальними соц-псих якостями які вирізняють її серед інших.
Розвиток О-ті – процес становлення і форм-ня особ-ті люд-ни під впливом вн і зовн керованих і некерованих чинників. 3 ВИДИ:
1. стих-не
2.цілеспрямов
3. самоформуваня.
О розв в 3 напрямках:
1. анатомо-фізіолог-ний
2. псих-ний – форм псих рис
3. соц
Фактори розв О:
- спадковість – скл-ся із заг суми задатків які пред-ся індивідові від батьків. О успадковує нерв систему, здатність до мислення, психіка в генах не закладається, а розв-ся в проц-сі життя. Задатки переходять в здібності за умови вих-ня. Здібності – є рез-том розв-ку.
- Сер-ще – комплекс зовн явищ які стихійно діють на люд і впливають на її розвиток:
1. природне – геогр уовищо впл-ть на спосіб життя
2. соц-ні – сукупність сусп умов в яких живе люд-на
3. домашнє
У се-щі Л соц-зється і з одного боку вона засвоює соц досвід а з іншого активно залучається до системи соц зв׳язків
- виховання – є цілеспрямований вплив на розв дитини – це спец –но орг-на вих діял-ть
Анатомо-псих, псих-няй та соц роз-к особистості здійсн-ся в діяльності.
Діяльнясть – спосіб буття Л у світ, її здатність вносити в дійсн-ть зміни.
Осн компоненти діяльності суб׳єкт з його потребами, мета, засіб її реал-ції та результат діял-ті
В Роки навч-ня навчання школяр бере участь в ігровій, навч., трудов, спортивній та громад діял-ті які забеспеч-ть її всебічний розвиток.
Важливою умовою роз-ку О в діял-ті – її активність.
Найголовніші види діял-ті: гра. Навч-ня праця які переважають на певн етапі розв.
Рушійною силою діяльн – є потреби.
Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Тексты с переводом [5]
Образование [11]
Учеба [11]
Новые технологии [1]
Досуг [0]
Разное [1]
Поиск
Календарь
«  Апрель 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архив записей
Друзья сайта
  • Перевод с английского
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Студентам

    Все права защищены ©.
    Использование материалов данного сайта разрешено
    только с активной ссылкой на //studentu.ucoz.ua!

    Copyright MyCorp © 2021