Суббота, 20.04.2024, 05:48
Приветствую Вас Гость | RSS

Студенту

Звіт про виховну роботу. Приклад написання

Звіт про виховну роботу.

ФИО

Педагогічну практику проходив у ___ школі м. ___________. У школі було створено всі умови для проходження. практики. Всі вчителі англійської, німецької мови й зарубіжної літератури мають великий стаж роботи, високу фахову й методичну підготовку. Шкільні кабінети англійської мови і зарубіжної літератури достатньо обладнані технічними засобами навчання, забезпечені наочними посібниками, науковою, навчальною та методичною літературою. Протягом усього перебування в школі я мав змогу отримувати консультації як від учителів-предметників і класних керівників, так і від адміністрації школи.

Під час практики ознайомився з психолого-педагогічними особливостями школи, зробив висновки, що створено усі умови для навчання та забезпечення виховного процесу. Учителі ідуть назустріч учнями, всіляко їх підтримують, дають додаткові консультації після уроків із своїх предметів. Допомагають учням вирішити психологічні проблеми. У школі працює висококваліфікований психолог, учні без проблем можуть звернутись до нього, довіритись та попросити пораду. Вчителі та учні добре взаємодіють,  діти ідуть на контакт, вбачають у вчителях не лише спеціалістів із певних, конкретних дисциплін, але і  старших наставників, порадників, завжди знаходять у них підтримку, взаєморозуміння. Адміністрація школи, а саме завуч з навчальної та виховної роботи і директор позитивно впливають на навчально-виховний процес школи. Створюють позитивну атмосферу, всіляко сприяють розвитку школи. Великий внесок було зроблено і у створення гарного, міцного колективу, працювати у якому і відчувати себе частинкою його справжнє задоволення. Адміністрація школи завжди підтримувала як учителів, так і студентів-практикантів, охоче ішла на зустріч та надавала професійні поради, які допомагали виконувати свої обов’язки як учителя так і вихователя – класного керівника.

Школа веде активне соціокультурне життя. Було організовано багато позакласних заходів, були також проведені і загально шкільні заходи у підготовці до яких я брав активну участь. Наприклад, був організований тиждень англійської мови, усі класи школи брали безпосередню участь у ньому, по закінченні тижня в актовому залі відбувся концерт, учні проявили творчі здібності, брали активну участь у художній самодіяльності школи, не винятком став і 6б клас, за яким я був закріплений. Ми намагалися весь тиждень розмовляти виключно іноземною, а саме англійською мовою, розучували слова пісні, яку потім дружно виконали на сцені актового залу. Безсумнівно учням сподобався такий захід, усі без винятку діти були залучені до його підготовки та проведення. Захід такого масштабу допоміг не лише покращити знання дітей з іноземної мови, хоча це також дуже важливий і успішно виконаний пункт, але і проявити себе з найкращої сторони, розкрити свої творчі здібності, відкритися , відчувати себе упевненим, виступаючи на сцені перед усією школою.

Окрім цього ми зробили упевнений крок вперед назустріч один одному, покращили взаєморозуміння, згуртували колектив, адже у нас було одне спільне завдання, достойно виступити і довести усій школі, що6б клас здатен на багато, виступ об’єднав як учнів між собою, так і учнів зі мною.

Я щодня намагався удосконалювати навчально-виховну роботу в умовах реалізації основних напрямів реформ загальноосвітньої та професійної шкіл. Продовжував працювати над проблемами, поставленими перед школою й учнівським колективом: Застосував інноваційні технології у навчанні,  Створював пошук та підтримував обдаровану дитину через диференційований підхід до навчання. Формував особистість - громадянина України - на основі впровадження та всебічного розвитку української мови,  Пояснював, що здоров’я –найбільша цінність яка є у людини, адже добре відомо, що міцне здоров'я школяра - запорука ґрунтовних  знань. Продовжував  роботу з організації та згуртування класного колективу до останнього дня своєї практики включно. Формував в учнів високі моральні якості, доброту, чесність, чемність, почуття колективізму, культуру поведінки шляхом  читання книг, перегляду кінофільмів, телепередач, проведення загальношкільних та класних заходів, залучення до праці. Здійснював профорієнтаційну роботу шляхом проведення бесід, зустрічей із батьками - працівниками певних професій - , прищеплював трудові навички шляхом залучення до праці у повсякденному житті. Проводив бесіди, екскурсії. Розвивав етичні й естетичні смаки дітей Агітував .бути активними читачами шкільної та районної бібліотек, формуючи потяг до мистецтва. Організував екскурсію до шкільної бібліотеки, цим самим, намагався забезпечити мотивацію читання творів у повному обсязі, рекомендував деякі корисні та захоплюючі книжки, розповідаючи коротенько сюжетну лінію, і надавав стислу характеристику головним героям, хоча наголошував, що читаючи самостійно учні зможуть надати свою власну характеристику, провести свій аналіз і відповідно зробити певні висновки на основі прочитаної книги. Такий підхід дозволяє розвивати учням критичне мислення, що є дуже важливим у розвитку учнів як особистості.

Я здійснював повсякчасний контроль навчально-виховного процесу над діяльністю таких учнів: ________________________________________________________________________________________________________________________________. Дані учні порушують дисципліну на уроках, погано вчаться, часто брешуть дорослим (батькам і вчителям) Повсякчас підтримував тісний зв'язок із сім'ями вищезгаданих учнів, щоб запобігти правопорушенням. Найактивніше залучав важковиховуваних школярів до громадського життя класу, трудового та фізичного виховання, розвивав у дитячих душах етичні й естетичні смаки, використовуючи вплив різних видів мистецтва.

Проводив повсякчасну навчально-виховну роботу з важковиховуваними школярами допомагав у класній і позакласній роботі. Здійснював регулярно контроль за поведінкою, зовнішнім виглядом і підручниками школярів. Давав їм поради, як старший наставник, але брав до уваги і їхню думку. За допомогою  евристичної бесіди довести учням, що так буде краще саме для них. Я давав їм зрозуміти, що вчинити таким чином необхідно для них самих, не для того, що я так сказав і наполягаю, а тому що це оптимальний варіант для самих учнів. Діти погоджувались із моєю думкою і робили відповідні висновки.. Взаємодопомога між однокласниками при хворобі та відсутності учнів на уроках завжди схвалювалась. Ми створювали дружній колектив, і дуже цінили взаємодопомогу та підтримку. Учні розуміли, що товаришеві треба допомогти і охоче робили це при потребі.

Отже, робота у класі показала, що працювати із дітьми дуже важлива і відповідальна справа. Ми гуртували, створювали, допомагали розвинути справжній колектив. Будували дружні відносини однокласників, пояснювали, що підтримку і допомогу необхідно цінити і при потребі надавати. Учні розуміли і дотримувались такого принципу. Виховували повагу до дорослих, вчителів, батьків один до одного. Показували різницю між самоповагою і самолюбством. Обговорювали хвилюючі нас теми. Учень, який заходить до класної кімнати і знає, що його раді бачити, котрий відчуває, що він  є повноправним членом колективу, з великим бажанням буде відвідувати школу і показуватиме хороші, результати, успіхи у навчанні, а також братиме активну участь у позакласних заходах. Саме таку позитивну атмосфери я і створював, працюючи із класом і варто зазначити, що мені це вдалося.. Педагогічна практика поглибила, закріпила знання з фахових і психолого-педагогічних дисциплін, здобуті університеті, дала змогу застосувати їх на практиці.. Виробила вміння проводити різні типи уроків, застосовувати різні методи й форми роботи, які активізують пізнавальну діяльність учнів. Закріпила впевненість у правильності вибору професії й фаху, викликала прагнення вивчати спеціальні та психолого-педагогічні дисципліни у вузі, вдосконалювати свої педагогічні здібності, розширювати свою ерудицію. . Дала змогу відповідно до знань з педагогіки, психології й фізіології проводити навчально-виховну роботу з дітьми середнього шкільного віку. . Показала функції класного керівника й дала змогу випробувати себе в них. . Дала змогу  спостерігати за навчально-виховною роботою в школі, аналізувати її й робити висновки.  Я вважаю, спираючись на попередні висновки можна сказати, що я цілком готовий працювати учителем у школі, бути класним керівником певного класу. Було б добре покращити матеріально-технічну базу школи. Це позитивно вплинуло на розвиток, покращення знань учнів, забезпечило мотивацію та розширило можливість учителів контролювати навчально-виховний процес у школі. Варто також приділяти увагу обдарованим учням, а вони безсумнівно є у даній школі і також працювати над покращенням знань слабших учнів. Проводити зустрічі, бесіди із учнями, котрі порушують поведінку та їхніми батьками. Організовувати екскурсії, як по місту, так і в інші міста, мальовничі куточки нашого краю. Проводити спортивні змагання, конкурси, заохочувати до занять спортом, адже здоровий дух живе у здоровому тілі. Всіляко підтримувати і допомагати учням як у навчанні так і в інших справах, знаходити особистий, індивідуальний підхід до кожного учня.

Дата 

Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Тексты с переводом [5]
Образование [11]
Учеба [11]
Новые технологии [1]
Досуг [0]
Разное [1]
Поиск
Календарь
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архив записей
Друзья сайта
  • Перевод с английского
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Студентам

    Все права защищены ©.
    Использование материалов данного сайта разрешено
    только с активной ссылкой на //studentu.ucoz.ua!

    Copyright MyCorp © 2024