Реферат з філософії на допуск до здачі кандидатського іспиту
на тему:
„Рекламна діяльність”
Кіровоград – 2009
Зміст
Вступ................................................................................................... |
3 |
|
|
|
5 |
|
14 |
|
22 |
|
|
Висновки........................................................................................... |
26 |
|
|
Список використаних джерел.............................................. |
27 |
Вступ
Британський новеліст Норман Дуглас, мабуть, зрозумів всесвітнє значення реклами, коли зазначив: „Ви можете розповісти про ідеї нації завдяки її рекламі” [2].
Дійсно, якщо у часи Радянського Союзу рекламна діяльність розглядалася як лише американський інститут, то в наш час це, звичайно, більше не так. Сьогодні кожен, хто живе і працює в сучасному світі, знаходиться під впливом реклами. Таким чином, вивчення реклами в наш час має особливе значення не тільки для студентів і аспірантів у галузі бізнесу чи журналістики, які, можливо, колись стануть застосовувати її на практиці, але і для студентів та аспірантів у галузі соціології, психології, політичних наук, історії, філософії, мовознавства, мистецтва тощо, бо вони і надалі будуть споживачами реклами.
Окрім того, рекламу ні в якому разі не можна відокремлювати від духовної сфери діяльності суспільства, адже, по суті, рекламний продукт, а точніше, його створення – це складний процес творчого пошуку багатьох десятків і навіть сотень людей, які намагаються вкласти в нього найкраще і найновіше, що було накопичено суспільством протягом століть. До того ж, тут виникає широке коло проблем соціально-філософського змісту, в яких доцільно було б розібратися.
Ці основоположні моменти і послугували основним поштовхом при виборі теми даного реферату.
З цієї точки зору можна виділити головну мету цієї теоретичної розробки, яка носить, передусім навчально-методичний характер і яку автор спробував реалізувати у викладеному далі матеріалі.
Таким чином, мета даного реферату полягає в наступному: показати те важливе місце, яке займає реклама у складній та багатогранній системи взаємозв’язків матеріального і духовного виробництва, а також окреслити широке коло проблем соціально-філософського характеру, які постійно виникають у ході реалізації на практиці цієї взаємодії, підкресливши при цьому зростаючу роль реклами в сучасних умовах.
Досягти даної цілі на практиці можна шляхом вирішення наступних задач:
Показати зміст категорії „духовне виробництво” і його місце в системі суспільних цінностей.
Охарактеризувати рекламну діяльність як специфічний різновид матеріального виробництва.
Визначити місце реклами у складній системі духовних цінностей суспільства.
Окреслити широке коло соціально-філософських проблем „духовного виробництва” суспільства і реклами як його складової.
Підкреслити роль реклами у функціонуванні і розвитку матеріального виробництва суспільства.
При підготовці даної роботи автор користувався багаточисельними публікаціями з питань реклами, що з’явилися останнім часом, а також задіяв широкий спектр літератури філософського змісту. Ці моменти роблять даний реферат особливо корисним для читачів.
Висновки
Безумовно, даний реферат не може повністю охопити всю широту і глибину поставлених перед ним завдань і цілей, тим більше, важливість розглянутих тут проблем напряму залежить від багато чисельних факторів життя сучасного суспільства.
Підсумовуючи розглянуту тему даної роботи, можна сказати, що:
Реклама – це переконуючий засіб інформації про товар чи фірму, що готує активного і потенційного покупця до покупки.
Рекламу можна визначити як головну складову частину всієї сучасної концепції маркетингу.
Реклама – це специфічний вид „духовного виробництва” суспільства, яке, в свою чергу, тісно пов’язане з виробництвом матеріальним.
Взаємодія „духовного” і „матеріального” має складний і часом суперечливий характер.
Рекламна діяльність торкається широкого кола проблем соціально-філософського змісту, які так чи інакше впливають на формування суспільства вцілому.
Також Ви можете замовити роботу, заповнивши форму:
Кабель нагревательный продажа. Нагревательные кабели для теплого пола. Кабель нагревательный dtce.