Воскресенье, 22.12.2024, 03:13
Приветствую Вас Гость | RSS

Студенту

Рекламна діяльність

Реферат з філософії на допуск до здачі кандидатського іспиту

на тему:

Рекламна діяльність

Кіровоград – 2009

Зміст


Вступ...................................................................................................

3



  1. Рекламна діяльність як специфічний різновид духовного виробництва......................................................................


5

  1. Соціально-філософські проблеми рекламної діяльності

14

  1. Роль реклами у функціонуванні і розвитку матеріального виробництва................................................................


22



Висновки...........................................................................................

26



Список використаних джерел..............................................

27


Вступ

Британський новеліст Норман Дуглас, мабуть, зрозумів всесвітнє значення реклами, коли зазначив: „Ви можете розповісти про ідеї нації завдяки її рекламі” [2].

Дійсно, якщо у часи Радянського Союзу рекламна діяльність розглядалася як лише американський інститут, то в наш час це, звичайно, більше не так. Сьогодні кожен, хто живе і працює в сучасному світі, знаходиться під впливом реклами. Таким чином, вивчення реклами в наш час має особливе значення не тільки для студентів і аспірантів у галузі бізнесу чи журналістики, які, можливо, колись стануть застосовувати її на практиці, але і для студентів та аспірантів у галузі соціології, психології, політичних наук, історії, філософії, мовознавства, мистецтва тощо, бо вони і надалі будуть споживачами реклами.

Окрім того, рекламу ні в якому разі не можна відокремлювати від духовної сфери діяльності суспільства, адже, по суті, рекламний продукт, а точніше, його створення – це складний процес творчого пошуку багатьох десятків і навіть сотень людей, які намагаються вкласти в нього найкраще і найновіше, що було накопичено суспільством протягом століть. До того ж, тут виникає широке коло проблем соціально-філософського змісту, в яких доцільно було б розібратися.

Ці основоположні моменти і послугували основним поштовхом при виборі теми даного реферату.

З цієї точки зору можна виділити головну мету цієї теоретичної розробки, яка носить, передусім навчально-методичний характер і яку автор спробував реалізувати у викладеному далі матеріалі.

Таким чином, мета даного реферату полягає в наступному: показати те важливе місце, яке займає реклама у складній та багатогранній системи взаємозв’язків матеріального і духовного виробництва, а також окреслити широке коло проблем соціально-філософського характеру, які постійно виникають у ході реалізації на практиці цієї взаємодії, підкресливши при цьому зростаючу роль реклами в сучасних умовах.

Досягти даної цілі на практиці можна шляхом вирішення наступних задач:

  1. Показати зміст категорії „духовне виробництво” і його місце в системі суспільних цінностей.

  2. Охарактеризувати рекламну діяльність як специфічний різновид матеріального виробництва.

  3. Визначити місце реклами у складній системі духовних цінностей суспільства.

  4. Окреслити широке коло соціально-філософських проблем „духовного виробництва” суспільства і реклами як його складової.

  5. Підкреслити роль реклами у функціонуванні і розвитку матеріального виробництва суспільства.

При підготовці даної роботи автор користувався багаточисельними публікаціями з питань реклами, що з’явилися останнім часом, а також задіяв широкий спектр літератури філософського змісту. Ці моменти роблять даний реферат особливо корисним для читачів.


Висновки

Безумовно, даний реферат не може повністю охопити всю широту і глибину поставлених перед ним завдань і цілей, тим більше, важливість розглянутих тут проблем напряму залежить від багато чисельних факторів життя сучасного суспільства.

Підсумовуючи розглянуту тему даної роботи, можна сказати, що:

  1. Реклама – це переконуючий засіб інформації про товар чи фірму, що готує активного і потенційного покупця до покупки.

  2. Рекламу можна визначити як головну складову частину всієї сучасної концепції маркетингу.

  3. Реклама – це специфічний вид „духовного виробництва” суспільства, яке, в свою чергу, тісно пов’язане з виробництвом матеріальним.

  4. Взаємодія „духовного” і „матеріального” має складний і часом суперечливий характер.

  5. Рекламна діяльність торкається широкого кола проблем соціально-філософського змісту, які так чи інакше впливають на формування суспільства вцілому.

Для отримання повного тексту реферату звертайтеся на емейл: writetranslate@ukr.net . Вартість реферату $10


Також Ви можете замовити роботу, заповнивши форму:

E-mail відправника *:
Назва роботи *:
Текст повідомлення *:



Кабель нагревательный продажа. Нагревательные кабели для теплого пола. Кабель нагревательный dtce.
Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Тексты с переводом [5]
Образование [11]
Учеба [11]
Новые технологии [1]
Досуг [0]
Разное [1]
Поиск
Календарь
«  Декабрь 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архив записей
Друзья сайта
  • Перевод с английского
  • Статистика

    Онлайн всего: 2
    Гостей: 2
    Пользователей: 0
    Студентам

    Все права защищены ©.
    Использование материалов данного сайта разрешено
    только с активной ссылкой на //studentu.ucoz.ua!

    Copyright MyCorp © 2024